"La relació-negociació entre els processos pedagògics i artístics han passat per la imaginació"
Llicenciada en Història de l’Art per la UB, forma part de l’equip de Programes Educatius del MACBA des de la seva creació l’any 2007. Com a part d’aquest equip, participa en el disseny dels diferents programes que activen tant les sales com aquells que vinculen art i escola sense la necessitat de venir al museu. També coordina i participa com a educadora en programes permanents amb artistes com “Departament Exotèric” i “Els nens i les nenes del barri”, desenvolupant un treball de més llarg recorregut on els processos col·lectius estan al centre de la seva pràctica com a educadora. Al llarg d’aquests anys, ha impartit alguns dels cursos i tallers amb artistes en el context del programa de formació permanent per al professorat.
Sobre el programa Magnet diu:
“El projecte Magnet ha obert l’espai per poder dur a terme l’exercici col·lectiu que l’artista i educadora Mônica Hoff defineix com d’imaginació institucional. Una experiència que ha succeït en un context escolar molt determinat, on aquesta relació-negociació entre els processos pedagògics i artístics han passat per la imaginació i una acció col·lectiva caracteritzada per sortir constantment de la zona de confort. Un projecte que ha permès a les dues institucions inserir-se en un procés de llarga durada, on ambdues han apostat per aprendre una de l’altra més que per ensenyar, i on la intuïció compartida ha estat un element clau en aquest procés de transformació i d’imaginació institucional”.