groupEquip

David Vilalta

Formador Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya
David Vilalta

Mestre. Diplomat en Ciències Humanes. Màster en Recerca en Didàctica de les Matemàtiques i les Ciències de la Universitat Autònoma de Barcelona. Membre de l’equip ICE-UAB “Un enfocament global de l’aprenentatge”. Ha estat membre dels equips “La Cultura Matemàtica de les Persones”,  “L’ensenyament i aprenentatge de les CCEE a infantil i primària” i “Un enfocament global de l’aprenentatge” a l’associació de mestres Rosa Sensat.

Fundador i activista de l’ONG Mestres per Bòsnia. Educador en institucions de la Direcció General d’Atenció a la Infància. Mestre d’educació primària exercint tutories, l’especialitat d’Educació Física, la secretaria i cap d’estudis. Ha estat professor associat del Departament de Didàctica de les Matemàtiques i les Ciències Experimentals de la UAB.

Té experiència en formació permanent del professorat: del 2005 al 2017 ha après molt com a membre de la unitat de formació permanent de l’ICE de la UAB, participant en el disseny i la implementació d’accions com la creació de la Xarxa d’escoles de nova creació, la Xarxa d’escoles que aprenen, el Pla: Innovar per Aprendre o Mirades de mestres. Ha coordinat la secció “tema del curs” de la revista Guix (ed. Graó).  Autor d’articles sobre innovació educativa.

Va estar en comissió de servei del Departament d’Ensenyament per la posada en marxa i la coordinació de la formació del programa “Magnet: aliances per a l’èxit educatiu” impulsat per la Fundació Jaume Bofill, el Departament d’Ensenyament i l’ICE de la UAB. Actualment està jubilat, però continua col·laborant amb Magnet assessorant a l’escola Gabriel Castellà i Raich (Igualada).

Vinculació

account_balanceInstitucions

Institute of Space Sciences (ICE-CSIC)

L'Institut de Ciències de l’Espai pertany al Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC), que té com a objectiu desenvolupar i promoure la
Llegir més
local_libraryCentres educatius

Escola Gabriel Castellà i Raich

L’Escola Gabriel Castellà i Raich d’Igualada té un projecte que es marca com a objectiu la millora de les competències de l’alumnat per seguir apr
Llegir més

Contingut relacionat

Jornada de formadores, un espai per compartir aprenentatges

Compartir, conversar i debatre entorn del procés de transformació educativa magnet i el rol de la...
Llegir més

1000 docents reflexionen sobre com consolidar els canvis en la 7a Jornada Magnet

Uns 1000 docents han compartit un espai de trobada, d’intercanvi i de reflexió en la 7a...
Llegir més

Les experiències d’aprenentatge del tinkering

Aprendre fent: manipular, experimentar, crear, equivocar-se... i tornar a començar. Així aprèn l’alumnat de l’escola Miralletes...
Llegir més

Sebastian Martin del Tinkering Studio visita l’escola Miralletes

La sala tinkering de l’escola Miralletes va rebre la visita de Sebastian Martin, especialista en tinkering...
Llegir més

Portes obertes per conèixer els centres Magnet

Escollir centre de primària o secundària per als fills és una decisió important i la visita...
Llegir més

25 centres educatius es presenten al programa Magnet

Un total de 20 escoles, 4 instituts i un institut-escola s'han presentat a la convocatòria extraordinària...
Llegir més

Revista Magnet, el testimoni dels protagonistes del programa

Us proposem fer un tast de les diverses històries que hi ha darrere del programa Magnet,...
Llegir més

Educació post COVID-19: els centres Magnet es preparen pel desconfinament

Una de les derivades de la crisi sanitària del coronavirus ha estat el tancament dels centres...
Llegir més

El basilisk lizard entra a les aules Magnet

Els docents dels equips impulsors Magnet van viure una situació d’ensenyament i aprenentatge a la sessió...
Llegir més

Treball per projectes…per a què?

Video resum de la taula rodona "Treball per projectes... per a què?", amb David Vilalta, mestre,...
Llegir més