S’incorporen 15 centres més al programa Magnet

Tags
    Jornada Magnet

    La comissió de selecció del programa Magnet. Aliances per a l’èxit educatiu ha seleccionat els centres educatius següents per a la seva incorporació al programa el curs 2018-19:

    • Escola Saavedra de Tarragona
    • Escola Pau Delclòs de Tarragona
    • Escola Marià Fortuny de Reus
    • Escola La Guàrdia de Sant Vicenç dels Horts
    • Escola Mas Casanovas de Barcelona
    • Escola Vila-romà de Palamós
    • Institut Ribot i Serra de Sabadell
    • Escola Font Rosella de Sabadell
    • Escola Rocafonda de Mataró
    • Escola Josep Manuel Peramàs de Mataró
    • Institut Pere Barnils de Centelles
    • Escola Sant Ignasi de Manresa
    • Institut Guillem Catà de Manresa
    • Escola Camps Elisis de Barcerlona
    • Escola Gayarre de Barcelona

    En total, s’incorporaran al programa quinze escoles i instituts, seleccionats entre la trentena que es van presentar a la convocatòria Magnet per al curs 2018-2019. Cadascun d’ells s’aliarà amb una insitució de prestigi que l’acompanyarà en el desenvolupament del seu projecte (en pocs dies informarem quines seran aquestes institucions).

    Els 15 centres seleccionats se sumaran als 15 projectes que actualment ja formen part d’aquest programa impulsat per la Fundació Jaume Bofill, el Departament d’Ensenyament, l’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB , la Diputació de Barcelona i el Consorci d’Educació de Barcelona.

    Els centres que s’han presentat són de diversos territoris, concretament: 5 de les comarques de Tarragona, 6 de la Catalunya Central, 4 de les comarques de Girona,  4 del Vallès Occidental , 3 de Barcelona ciutat, 3 del Maresme-Vallès Oriental, 2 de les comarques de Lleida, 1 del Baix Llobregat i 1 de Barcelona comarques.

    Els que no han estat seleccionats, en la majoria de casos, és perquè tenen uns condicionants que dificulten l’assoliment dels resultats esperats en un període de 4 anys. Per tant la comissió de selecció ha valorat que aquests centres potser necessiten un altre tipus d’acompanyament o bé la posada en marxa d’altres estratègies de planificació educativa territorial abans de la posada en marxa d’un projecte d’aquest tipus.