Ampliació i reformes a l’Escola Camps Elisis de Lleida

Tags
    Camps Elisis ampliació escola

    La consolidació d’una segona línia i les obres d’ampliació del centre visibilitzen l’impacte transformador del projecte Magnet a l’escola Camps Elisis en aliança amb el Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya (COAC). El conseller d’Educació Josep Bargalló va visitar l’escola de Lleida a finals de juliol per conèixer de primera mà l’avantprojecte de les obres d’ampliació del centre, que comptaran amb una inversió de 2,5 milions d’euros. El conseller d’Educació va destacar que les obres dona una resposta a una “reivindicació històrica” per tal de millorar l’oferta educativa a la ciutat de Lleida. En aquest sentit, va destacar que “les obres de l’Escola CAmps Elisis ja estan aprovades pel Govern, ja tenen pressupost i ja estan encarregades a Infraestructures”.

    Construïm junts

    Sota el lema “Construïm junts” l’aliança entre l’escola Camps Elisis i la demarcació de Lleida del Col·legi d’Arquitectes dona un caire nou a la visió de l’entorn, prenent l’arquitectura com a eix vertebrador de l’aprenentatge. L’escola Camps Elisis de Lleida du a terme un projecte d’innovació pedagògica sobre arquitectura en aliança amb la demarcació de Lleida del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, per apropar aquest àmbit als alumnes de P3 fins a 6è de primària. El director del centre, Jordi Porta, defineix Magnet com una oportunitat per fer un pas endavant, amb l’arquitectura com a eix vertebrador dels projectes globalitzats a l’escola i agraeix a l’equip de mestres la seva implicació en la transformació pedagògica del centre.

    L’escola Camps Elisis veu com com una gran oportunitat participar en el programa Magnet en aliança amb la demarcació de Lleida del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya com a partner. El projecte educatiu de l’escola pretén el desenvolupament integral de l’infant promovent metodologies globalitzadores, on es desenvolupin les habilitats comunicatives, la complicitat amb l’entorn, la pràctica de la ciència i l’ús responsable de la tecnologia tenint en compte criteris ambientals, la vessant artística i creativa, la solidaritat i el respecte en un entorn de col·laboració i aprenentatge entre iguals.